Sunday, November 02, 2008

Vesi tõusiski üle kallaste

Nii, seekord läks jälle õnneks ja meri tuppa ei tulnud. Aga ega palju puudu ka jäänud. Väike viik tõusis siiski üle kallaste. Tegelikult ma ei näinud seda hetke, aga eile õhtul jahtklubist tulles märkasin, et viigiäärsel kõnniteel on mingid veetaimed. Laine oli seega üle kõnnitee käinud. Vesi oli selleks ajaks kaldakindlustuse taha vajunud, aga tavapärasest tasemest tundus paar-kolmkümmend sentimeetrit kõrgem olevat. Või kes teab, ilmselt ikka rohkem.
Lugesin täna üht blogi, millel aeg-ajalt silma peal hoian. Viide asub mu blogis ka. http://villa-lili.blogspot.com See on Tõnn Sarve oma. Räägib elust Tais, kus ta elab, Ja vaat viimane postitus räägib nn robotitest, kellega netis suhelda saab. Väga lahe. Inimesed on ikka leidlikud. Üks selline robot on www.elbot.com. Esitad talle küsimuse ja ta vastab. Või siis jutustad niisama ja tema ajab oma jora vastu. Nii et kui kellelgi on inimestest sõbrad otsa saanud ja loomade ja lindude keel on ära ununenud, siis leiab netist elutu sõbra, kes pole suu peale kukkunud. Ja mu meelest on see isegi hea inglise keele õppeks. Õppija saab omale vestluspartneri, keda pole ju alati käepärast. Õnneks on mul loomadekeel selge ja vajadusel saan Muriga maailmaasju arutada. Sorry, Elbot, sa pole minu jaoks.

1 Comments:

Blogger Florian said...

Ma lobisesin 5 minutit temaga, päris tore sell oli. Aga peagi hakkasin ikkagi enda vaimses tervises kahtlema :P

3:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home