Saturday, June 17, 2006

Kiitus Portole!


Mul jäigi temast pilt tegemata, siin üks promopilt Glenni kodulehelt.

Unustasin täitsa varasemates lugudes märkida, et Portoks kutsutud Portugali suurepärase pillimehe pärisnimi on Glenn Perry. Millegipärast ei taha ma uskuda, et tegemist on kodanikunimega, aga kelle asi... Nagu olen aru saanud, elab ta praegu hoopis Dubais ja vahel Londonis ning Los Angeleses. Tema kodulehelt www.glennperry.com leiab temast pisut juttu, muusikat ja pilte. Eks ta üks veidrik ole, aga tuleb tunnistada, et oleks selliseid veidrikke vaid rohkem. Yogyakartast lahkudes kinkis ta oma äsjailmunud albumi. Kodulehel on tema muusika aastatetaguseid näiteid. Ausalt öeldes on see minu kõrvadele valus kuulata, aga uus jazz-album on tõeline pärl. Glenn on selle salvestanud Hollywoodis, kui ma õigesti mäletan ja bändimehed on võrratud. Mehel on tohutult tundeline kitarrimänguoskus. Mõne aasta eest tegi ta Dubais lastele muusikakooli ja see on seal väga tuntud. Ja siis on tal veel fond igasugu hädaliste aitamiseks ja... Ühesõnaga, suure südamega mehike.
Jõudsime kokkuleppele, et ta püüab ära rääkida Stanley Jordani, et see uskumatult virtuoosne jazzkitarrist Tallinnasse esinema saada.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home