Wednesday, January 14, 2009

Kahestumine jooksutas kassi aju kokku

Oi täna õhtul sai nalja. Vaatasin kodus ETV lastesaadet, kus raamatust rääkisin. Astub siis tuppa mu kass. Telekas mängib, kust kostub minu hääl. Kass vaatab teleka poole, astub natuke lähemale, aga jääb kahtlevalt seisma. Ise istusin diivanil. Siis vaatab mulle otsa. Kutsun Muri enda juurde. Kass vaatab otsa, tuhkagi aru ei saa. Telekast kostub jälle minu hääl. Elukas oli ikka täitsa segaduses. Mu meelest oli ta isegi nagu natuke närviline. Lõpuks tüdines ja läks teise tuppa.

2 Comments:

Blogger Miret said...

Mina juhtusin täna lapse kõrvalt vaatama - väga hea oli. Oi, kui hästi Teil aasta on alanud - ja nagu aru saan, siis varsti reisile ka! Aga Muri ja kass?

3:51 PM  
Blogger ivar said...

Muri läheb töökaaslase korterisse asumisele. Suur korter ja perenaine on kassiarmastaja, nii et elab üle.

4:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home