Tuesday, January 13, 2009

Kolmapäeval on lastesaates raamatust juttu

Homme on 14. jaanuar. On vist. Igatahes 14. jaanuaril peaks eetris olema ETV lastesaade (see saame kokku Tomi juures), kus külas käisin. Rääkisime raamatust, eri vanuses inimeste lapsepõlvest ja muust sellisest. Saade algab kl 17.05 ja ETV2s on poole seitsme paiku kordus.
Olin esimest korda kaamera ees. Tegelikult väljaspool stuudiot olen korra olnud, aga see on ka kõik. Olen täitsa sihilikult eemale hoidnud, sest mul on jama närv. Terevisiooni ja Välisilma on kutsutud, aga ütlesin siis ära. Ei teagi, miks ma seda kaamerat kardan.
Nüüd aga otsustasin, et võtan end kätte. Õnneks oli saatemeeskond mõnus ja olemine sundimatu, nagu olekski kellelgi külas olnud, mitte stuudios. Keskendusin ainult inimestele, mitte kaameratele ja ühel hetkel unustasin ära, et need seal ümber olemas on. Eks natuke olin ikka närvis ka, aga saatetegijad ütlesid, et oleksin nagu vana telekala. Ju tahtsid niisama lohutada. Igatahes saime ühe jutiga salvestatud ja ühtegi duublit tegema ei pidanud. Loodan, et see kogemus aitab mul tulevikus end kaamera ees paremini tunda, kui neid juhuseid peaks ette tulema.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home