flyLAL ei lenda - aga mis minust ja veel paarisajast inimesest saab?
EPLis on selline lugu. Paha lugu. See Leedu lennufirma, millel pole enam tegevusluba ja mille lennukid ei tohi enam õhku tõusta, peaks mind ja veel umbes 230 inimest viima pühapäeva öösel Indiasse. Kui lennuk tõusta ei tohi, kas see siis veereb mööda maad sinna kohale? Täitsa jama.
Helistasin Travel Ini müügiinimesele ja ta polnud sellest midagi kuulnud. EPLi endine kolleeg lubas lasta Online'i tegijal uurida, mis eestlastest reisijatest saab, kui otselendude tegija ära kadus. Võib-olla on see ajutine ja kahe päeva pärast on kõik korras, näis.
Igatahes puudutab flyLALi tegevusetus sadu eestlasi. Kahe nädala pärast läheb ju järgmine sats Indiasse ja mu teada pakub see firma teenust ka Egiptuse suunal.
Mul on vähemalt reisitõrke kindlustus tehtud, aga paljudel ilmselt pole, sest otselendude puhul seda väga ei kasutata. Ma igaks juhuks võtsin just sellepärast, et iial ei või teada, mis firma jälle tegevuse lõpetab. flyLALi puhul pole muidugi tegevus lõpetatud, sest selle firma ostis just Swiss Airlines. Ju siis jäi neil mingi luba taotlemata vms. Paberimajanduse apsakas ehk.
Helistasin Travel Ini müügiinimesele ja ta polnud sellest midagi kuulnud. EPLi endine kolleeg lubas lasta Online'i tegijal uurida, mis eestlastest reisijatest saab, kui otselendude tegija ära kadus. Võib-olla on see ajutine ja kahe päeva pärast on kõik korras, näis.
Igatahes puudutab flyLALi tegevusetus sadu eestlasi. Kahe nädala pärast läheb ju järgmine sats Indiasse ja mu teada pakub see firma teenust ka Egiptuse suunal.
Mul on vähemalt reisitõrke kindlustus tehtud, aga paljudel ilmselt pole, sest otselendude puhul seda väga ei kasutata. Ma igaks juhuks võtsin just sellepärast, et iial ei või teada, mis firma jälle tegevuse lõpetab. flyLALi puhul pole muidugi tegevus lõpetatud, sest selle firma ostis just Swiss Airlines. Ju siis jäi neil mingi luba taotlemata vms. Paberimajanduse apsakas ehk.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home