Thursday, December 04, 2008

Raamat tuleb trükikojast järgmisel reedel

Sain nüüd teada, et raamat saab valmis reedel, 12. detsembril. See tähendab, et pean reedel Tallinna kimama ja ühe hunniku Haapsallu tooma. Nimelt pakuti mulle laupäevaks välja, et võiksin Haapsalus jõululaadal raamatut esitleda. Seega, kes tahab mind piinlikus olukorras näha, tulge kl 11 raudteejaama paviljoni, kus jõululaat toimub. Aivo Paljasmaa on lubanud mind aidata, kuigi mul pole mingit aimu, mis seal juhtuma hakkab. Kuna mul puudub veel teave selle kohta, kas ja kui palju saan autorieksemplare, siis ei julge ka välja karjuda, et neid seal massiliselt tasuta jagan. Kui see on võimalik, siis loomulikult jagan.
Õhtul on aga sõbrad oodatud Wiiburi kohvikusse, kus pean vaikselt sünnipäeva. Mulle kohe meeldib see kohvik. Kuna praegu on turiste vähe ja kohvik on peatänavast natuke eemal, siis mõtlesingi, et jätan oma raha just neile. Neil on seda hädasti vaja. Kohvikupidajad on ka väga sümpaatsed soomlased. Naine teeb igavesti häid pirukaid. Või on need tordid, singi ja muu soolase kraamiga.
Teisipäeval käin Haapsalu gümnaasiumis, kuhu lubasin ühele klassile rääkima minna. Ajakirjanikutööst ja reisidest siis. Kahju, et selleks ajaks raamatut valmis ei saa, sest see on just nendevanustest noortest.

2 Comments:

Blogger lagrits said...

Loodan, et see ei ole selleks ajaks, kui mina saabun (18.), juba igalt poolt otsas :)

2:33 PM  
Blogger ivar said...

Ole nüüd, jõulude ajal ilmub nii palju raamatuid, et vaevalt keegi minu oma nende seast üleski leiab :).

8:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home